S & M Menedzsment (sales- és marketingmenedzsment) szolgáltatásunk keretében a gyártóval együtt nézzük meg, hogy zajlik a cégnél a gyógyszer-promóció, melyek e tevékenység erősségei és gyenge pontjai.

Ezt követően stratégiát adunk arra, hogyan lehet a meglévő erőforrásokat hatékonyabban felhasználni, illetve újabb erőforrások kiaknázásával milyen plusz hatékonyságot lehet elérni a sales és a marketing területén. Azaz a tervezésben, szervezésben, megvalósításban, irányításban, és értékelésben tudunk tanácsot adni, javaslatot tenni.

Milyen területeken számíthat szakértelmünkre?

Marketing

  • Piacelemzés
  • Üzleti terv készítés
  • P&L készítés
  • Marketing terv készítés
  • Promóciós anyagok, eszközök tervezése
  • Árképzési stratégia
  • Termékbevezetés marketingje

Értékesítés

  • Értékesítési stratégia kialakítása
  • Cél-tervszámok meghatározása
  • KPI tervezés
  • Szegmentáció, target kialakítás
  • Látogatói panel meghatározás
  • Bonusz kiírás-értékelés
  • Látogatók értékesítési készségeinek bemérése
  • Interjúztatás
  • ACM lebonyolítás