Személyes orvos-és/vagy patikalátogatási tevékenység opcionális értékesítési menedzsmenttel.

Formái

a. Kizárólagos látogatás: kizárólag a Megbízó termékeivel történő látogatás
b. Súlyozott látogatás: más Megbízó,nem versenytárs termékével együtt történő látogatás (a látogatási súly alapján történik az elszámolás)

A bérlátogatás szolgáltatásunk során a megbízó által kívánt univerzumban, target alapon meghatározzuk a szakembereket és az elvárt frekvenciában látogatjuk őket. Az univerzum lehet gyógyszertár, felnőtt háziorvos, gyermekorvos, szakorvosok, védőnők, és egyéb egészségügyi szakemberek megkötöttség nélkül. A kívánt panel és frekvencia meghatározásában a megbízó által elvárt értékesítési terveket figyelembe véve, igény szerint a sales menedzsment szolgáltatásunk nyújt szakmai segítséget.

 

A bérlátogatás jellemzői

  • Jelentős költségmegtakarítás a belső látogatói csapattal szemben
  • Teljes körű sales management a Megbízó saját erőforrásainak használata nélkül

Rugalmasan változtatható a csapat mérete a lefedettség, frekvencia a céloknak megfelelően.

A látogatások igazolása: objektív igazolással rendelkezünk a 
látogatás elvégzéséről (az orvos, illetve a patika igazolja)
Díjazás: fix összegű látogatási díj és forgalom alapú sikerdíj

               

Mikor növelheti az értékesítés hatékonyságát a bérlátogatás szolgáltatását igénybevétele?     

  • Költségcsökkentési program megvalósításakor
  • Látogatási tervszámok elmaradása esetén
  • Szezonális termékek promóciója esetén
  • Elfekvő de potenciális termékek forgalmának növelésekor
  • Versenytárs megjelenésekor,piaci jelenlétének erősödésekor
  • Új termék bevezetése esetén
  • Új célcsoport látogatásakor
  • Értékesítési tervektől való elmaradás esetén